تقدیر رییس اتاق خرم‌آباد از رییس‌کل دادگستری لرستان به مناسبت هفته قوه قضاییه


رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی خرم‌آباد با گرامیداشت یاد و خاطره‌ی شهدای هفتم تیر، هفته‌ی قوه قضاییه را به رییس‌کل و کارکنان دادگستری لرستان تبریک گفت.

به گزارش اتاق خرم‌آباد؛ حسین سلاح‌ورزی اظهار داشت: علی‌رغم از دست رفتن چهره‌های شاخصی چون بهشتی در سال‌های ابتدایی انقلاب و در اثر اقدامات جنایتکارانه‌ی منافقین، هر چه جلوتر رفته‌ایم اقتدار ایران اسلامی بیشتر از پیش شده است.

وی با اشاره به حضور مؤثر رییس‌کل دادگستری لرستان در این استان گفت: از زمان حضور جناب آقای بدری در دادگستری لرستان شاهد تحولات بسیار خوبی در حوزه‌های مختلف از جمله حوزه‌ی تولید و اقتصاد بوده‌ایم که انصافاً جای تقدیر و تشکر فراوان از ایشان دارد.

سلاح‌ورزی تصریح کرد: خوشبختانه رییس‌کل دادگستری استان و مجموعه‌ی دستگاه قضایی لرستان با درک بسیار مناسبی که از حوزه‌ی کاری خویش و مسائل مختلف استان در حوزه‌های اقتصادی دارند، به امر حمایت از تولید و سرمایه‌گذاری مشروع باور واقعی دارند و در همین زمینه تاکنون منشأ خدمات بسیار ارزنده‌ای بوده‌اند.

رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی خرم‌آباد بیان داشت: اقدامات عملی در جهت حل و فصل مشکلات و موانع آشکار و پنهان کسب و کار در استان و اهتمام ویژه‌ی رییس‌کل محترم دادگستری لرستان به حل مشکلات واحدهای تولیدی برای حمایت از ایجاد اشتغال بر کسی پوشیده نیست.

حسین سلاح‌ورزی گفت: برگزاری منظم جلسات کمیته حمایت قضایی از سرمایه‌گذاری در استان و شهرستان‌ها از دیگر اقدامات حمایتی رییس‌کل دادگستری استان و دادستان محترم خرم‌آباد می‌باشد که همواره باعث دلگرمی فعالان اقتصادی اقتصادی لرستان بوده است.

سلاح‌ورزی افزود: در کنار همه‌ی این اقدامات شایسته، برقراری امنیت و تأکید بر رسیدگی به مسائل حقوقی واحدهای تولیدی لرستان و فعالان اقتصادی این استان به صورت ویژه، از جمله دستاوردهای قابل‌توجه و ماندگار مجموعه‌ی دستگاه قضایی لرستان محسوب می‌شود که یقیناً تأثیرات آن در فضای اجتماعی این استان آشکار و ملموس است.