در جلسه‌ی تقدیر از رؤسای کمیسیون‌های تخصصی اتاق خرم‌آباد؛

محمد خاکی: کمیسیون‌ها بازوان توانمند اتاق خرم‌آباد هستند


در جلسه‌ای که صبح امروز شنبه 17 اسفند در اتاق خرم‌آباد برگزار گردید، با حضور نایب‌رییس اتاق و اعضای هیأت نمایندگان آن، از زحمات یک‌ساله‌ی رؤسای کمیسیون‌های تخصصی اتاق خرم‌آباد تقدیر به عمل آمد.

 

 

به گزارش روابط‌عمومی اتاق خرم‌آباد؛ در این جلسه نایب‌رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی خرم‌آباد با تقدیر از زحمات اعضای کمیسیون‌های نُه‌گانه‌ی اتاق، گفت: کمیسیون‌های تخصصی بازوان توانمند اتاق قلمداد می‌شوند.

محمد خاکی اظهار داشت: در سالی که در روزهای پایانی آن قرار داریم انصافاً جلسات مفیدی از سوی کمیسیون‌ها برگزار گردید که خروجی بسیار مناسبی برای اتاق محسوب می‌شود.

 

 

وی افزود: خوشبختانه در مواردی این خروجی به عنوان دستورکار اتاق ایران هم قرار گرفت که نشان‌دهنده‌ی تلاش این دوستان و دیدگاه خوب‌شان است.

خاکی تصریح کرد: بزرگ‌ترین حسن جلسات کمیسیون‌های تخصصی اتاق این است که به صورت کاملاً تخصصی برگزار می‌شوند و به همین دلیل خروجی آن‌ها هم قابلیت عمل و اجرایی شدن دارد.

 

 

نایب‌رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی خرم‌آباد ابراز امیدواری کرد اعضای کمیسیون‌های تخصصی اتاق خرم‌آباد در سال آینده هم با در نظر داشتن سند چشم‌انداز لرستان و همچنین بحث اقتصاد مقاومتی به فعالیت و همکاری‌شان با اتاق خرم‌آباد ادامه دهند.  

 

 

در پایان این جلسه با اهدای هدایایی از زحمات یک‌ساله‌ی رؤسای کمیسیون‌های تخصصی اتاق خرم‌آباد تقدیر به عمل آمد.

 

 

به گزارش روابط‌عمومی اتاق خرم‌آباد؛ در حال حاضر کمیسیون‌های «صنعت و معدن»، «بازرگانی، حمل و نقل و امور گمرکی»، «کشاورزی، آب و منابع طبیعی»، «بانک، بیمه و مالیات»، «گردشگری و صنایع دستی»، «فناوری اطلاعات و کسب‌وکارهای دانش‌بنیان»، «اقتصاد»، «عمران و خدمات فنی و مهندسی» و «آموزش و پژوهش» در حال فعالیت می‌باشند.