در جلسه‌ای که با حضور مدیرکل امور بانوان استاندار لرستان و شماری از بانوان کارآفرین و بازرگان استان در اتاق خرم‌آباد تشکیل شد، بر راه‌اندازی کانون زنان بازرگان لرستان تأکید گردید.

 

vc1_img_6775.jpg

 

مسئول امور تشکل‌های اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی خرم‌آباد هدف از برگزاری این جلسه را فراهم نمودن مقدمات تشکیل کانون زنان بازرگان در لرستان عنوان کرد.

 

mwe2_sepideh_koushki.jpg

 

سپیده کوشکی به افزایش تعداد بانوان کارآفرین لرستان طی سال‌های اخیر که در فعالیت‌های اقتصادی موفق ظاهر شده‌اند، اشاره کرد و ابراز امیدواری نمود: تشکل کانون زنان بازرگان استان بتواند با تکیه بر پتانسیل زنان توانمند لرستان، بستری مناسب برای شکوفایی اقتصادی استان در عرصه کار و فعالیت اقتصادی فراهم نماید.

کمک به افزایش نقش و سهم زنان در فعالیت‌های اقتصادی کشور از طریق ارتقای سطح علمی، تخصصی و فنی زنان در عرصه‌های مختلف اقتصادی، ایجاد بسترهای مناسب کسب و کار برای زنان، ایجاد تسهیلات و امکان برای حضور فعال‌تر زنان در عرصه‌های اقتصادی و بین المللی و… از دیگر اهداف تشکیل کانون زنان بازرگان است، که وی به آن‌ها اشاره کرد.

 

 

مدیرکل امور بانوان استانداری لرستان:

پیگیر کار شما هستم و تا کسب نتیجه در کنارتان می‌مانم

مدیرکل امور بانوان استانداری لرستان نیز در این جلسه خطاب به بانوان بازرگان استان گفت: تا کسب نتیجه در کنار شما هستم.

 

kgpq_leila_salahvarzi.jpg

 

لیلا سلاح‌ورزی از تلاش اتاق خرم‌آباد برای تشکیل کانون بانوان بازرگان لرستان قدردانی کرد و گفت: خوشحالم که امروز شاهد گردهمایی جمعی از بانوان فعال در عرصه‌ی اقتصاد لرستان هستم؛ چرا که با دیدن این عزیزان خستگی یک سال و دو ماه فعالیتم در عرصه‌ی بانوان برطرف گردید.

وی با تأکید بر اینکه درب اتاق مدیرکل امور بانوان استانداری لرستان به روی زنان بازرگان استان باز است، افزود: از همین جا اعلام می‌کنم اگر در زمینه‌ی طرح و همکاری به کمک بنده نیاز داشتید، کافی است مرا در جریان امور قرار دهید تا با تمام توان از شما حمایت کنم.

سلاح‌ورزی خطاب به بانوان بازرگان استان گفت: پیگیر کار شما هستم و تا کسب نتیجه در کنارتان می‌مانم.

وی از توانمندسازی زنان در عرصه‌های مختلف به عنوان اولین اولویت امور بانوان استانداری لرستان نام برد و اضافه کرد: توانمندسازی زنان سرپرست خانوار را آغاز نمودیم و توانمندسازی بانوان کارآفرین استان را نیز در دستور کار داریم و برای اجرایی کردن آن نیازمند هماهنگی و همکاری دو طرفه هستیم.

 

معاون جهاد دانشگاهی لرستان تأکید کرد:

ضرورت تشکیل هولدینگ توسط بانوان بازرگان لرستان

معاون جهاد دانشگاهی لرستان، تشکیل هولدینگ توسط بانوان بازرگان استان را ضروری دانست.

 

706a_somayeh_ghorbani.jpg

 

سمیه قربانی در این جلسه اظهار داشت: اگر زنان بازرگان لرستان می‌خواهند موفق باشند، باید به سمت قوی کردن خود و تشکیل هولدینگ پیش بروند.

وی خطاب به بانوان بازرگان حاضر در جلسه گفت: قدرت ما چند برابر می‌شود اگر هولدینگ باشیم؛ چرا که به واسطه‌ی آن موفقیت افزایش می‌یابد و ریسک، سرشکن می‌شود.

معاون جهاد دانشگاهی لرستان بر طراحی و اجرای مدلی کارآمد توسط زنان بازرگان استان تأکید کرد و افزود: بانوان بازرگان لرستان باید به همدیگر کمک کنند تا با هم‌افزایی کارها و برنامه‌ها اجرایی و عملیاتی شود.

وی، افزایش تعداد اعضا را موجب بالا بردن قدرت تشکل دانست و گفت: اگر عضوگیری بانوان بازرگان را فعال کنیم، می‌توانیم به سمت انتخابات برویم.

معاون جهاد دانشگاهی لرستان یادآور شد: برای تشکیل کانون بانوان بازرگان استان نباید به فکر منافع شخصی بود، چرا که اگر به درستی شکل بگیرد نتایج مفید و سود آن نصیب همه‌ی زنان خواهد شد.

 

ul0m_img_6789.jpg

 

قربانی؛ تجاری کردن محصول، آشنایی بانوان با هم و استفاده از تجربیات یکدیگر را از مزایای کار تشکلی برشمرد و اظهار داشت: با تشکیل کانون بانوان بازرگان در لرستان به بهبود اوضاع خوش‌بین هستیم.