سمینار یک روزه‌ی «مدیریت افزایش بهره‌وری و کنترل هزینه در شرکت‌ها» توسط واحد آموزش اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی خرم‌آباد در سالن کنفرانس مرکز تربیت معلم علامه طباطبایی خرم‌آباد برگزار می‌گردد.

به گزارش روابط‌عمومی اتاق خرم‌آباد؛ مسئول واحد آموزش اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی خرم‌آباد با اعلام این خبر گفت: در این سمینار که به صورت مجانی برگزار می‌شود مهندس مهرداد کریمی به عنوان مدرس حضور دارد.

سپیده کوشکی افزود: از علاقمندان دعوت می‌شود برای نام‌نویسی در سمینار آموزشی فوق، حداکثر تا تاریخ سه‌شنبه 26/6/92 ضمن تکمیل مدارک ثبت‌نام با واحد آموزش اتاق خرم‌آباد به شماره‌ی 3227929 تماس حاصل فرمایند.

وی با اشاره به این‌که در پایان دوره گواهینامه‌ی معتبر از مؤسسه‌ی آموزشی و پژوهشی اتاق ایران به شرکت‌کنندگان ارائه می‌گردد، تصریح کرد: صدور گواهینامه منوط به حضور خود متقاضی در دوره می‌باشد.

مسئول واحد آموزش اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی  خرم‌آباد اظهار داشت: علاوه بر تماس تلفنی علاقمندان به حضور در این سمینار می‌توانند با مراجعه به سایت اتاق خرم‌آباد به آدرس: https://www.khdccima.ir از چگونگی ثبت‌نام و مدارک لازم آگاهی یابند.