سمینار آموزشی “آشنایی با مسائل حقوقی در قراردادهای تجاری”

مسئول واحد آموزش اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی خرم‌آباد گفت: این واحد در راستای ارتقای سطح دانش تخصصی اعضای اتاق و فعالان اقتصادی استان، سمینار آموزشی یک روزه “آشنایی با مسائل حقوقی در قراردادهای تجاری”  را به صورت رایگان برگزار می‌نماید.

به گزارش روابط‌عمومی اتاق خرم‌آباد؛ سپیده کوشکی با اعلام این خبر اظهار داشت: مدرس این سمینار آموزشی دکتر حسین میرمحمدصادقی حقوقدان برجسته و رئیس مؤسسه‌ی آموزشی و پژوهشی اتاق ایران می‌باشد.

وی با اعلام اینکه در پایان این سمینار به شرکت‌کنندگان در آن، گواهینامه معتبر از مؤسسه آموزشی و پژوهشی اتاق ایران اعطا می‌گردد، افزود: زمان برگزاری سمینار “آشنایی با مسائل حقوقی در قراردادهای تجاری” پنج‌شنبه  یکم مردادماه می‌باشد.

کوشکی؛ با اعلام تاریخ چهارشنبه 31 تیرماه به عنوان آخرین مهلت ثبت‌نام در این سمینار بیان داشت: علاقمندان می‌توانند جهت نام‌نویسی برای حضور در این سمینار آموزشی، ضمن تکمیل مدارک ثبت‌نام با واحد آموزش اتاق خرم‌آباد به شماره‌‌های تماس تلفن:  30 و 29 و 33227919 حاصل فرمایند.

مسئول واحد آموزش اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی خرم‌آباد تصریح کرد: علاقمندان می‌توانند اطلاعات تکمیلی و فرم ثبت‌نام را از سایت اتاق خرم‌آباد به نشانی www.khdccima.ir دریافت نمایند. 

 

برای دریافت اطلاعات بیشتر کلیک کنید