در دومین روز سفر هیأت تجاری بازاریابی لرستان رخ داد؛

مذاکره‌ی مسئولان و بازرگانان لرستانی با اتحادیه‌ی صنعتگران و تولیدکنندگان روسیه

هیأت تجاری بازاریابی لرستان در دومین روز سفر خود با رییس شورا و اتحادیه‌ی صنعتگران و تولیدکنندگان روسیه دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش روابط‌عمومی اتاق خرم‌آباد؛ در این همایش که محل سالن اجلاس کنفدراسیون صنعتگران و کارفرمایان مسکو برگزار شد، “النا ولادمیروونا” نماینده‌ی دومای روسیه و رییس کنفدراسیون  مذکور ضمن ابراز خوشحالی از حضور هیأت تجاری بازاریابی لرستان در مسکو، اعضای روسی حاضر در جلسه را که شامل تجار و بازرگانان مرتبط با مزیت‌های اقتصادی لرستان دعوت شده بودند، معرفی نمود.

در ادامه؛ استاندار لرستان هم با قدردانی از این دعوت و برپایی همایش اظهار داشت: استان لرستان ظرفیت‌های گوناگون و متنوعی در زمینه‌های مختلف دارد که می‌تواند مبنایی برای همکاری‌های دوجانبه‌ی مفید باشد.

 

image (2).jpg

 

هوشنگ بازوند به خلاء صنایع تبدیلی در لرستان در حوزه‌های مختلف اشاره کرد و گفت: مشخصاً در این زمینه سرمایه‌گذاران روسی می‌توانند ورود پیدا کنند و از حمایت‌های همه‌جانبه‌ی برنامه‌ریزی‌شده در این استان بهره‌مند شوند.

وی با تشریح اقتصاد رو به رشد لرستان و حضور سرمایه‌گذاران مختلف داخلی و خارجی جهت بهره‌مندی از فرصت‌های بی‌نظیر اقتصادی در این استان، تصریح کرد: فراهم نمودن امکان میزبانی از سرمایه‌گذاران روسی از اولویت‌های کاری جامعه اقتصادی لرستان هم در بخش دولتی و هم بخش خصوصی می‌باشد.

رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی خرم‌آباد هم با ارائه‌ی گزارشی از سیمای اقتصادی و فعالیت‌های تولیدی و خدماتی لرستان، بنگاه‌های صنعتی، تولیدی و خدماتی لرستان را آماده‌ی ارائه‌ی محصولات و خدمات به بازار روسیه دانست و گفت: امروز شرایط بسیار خوبی در لرستان وجود دارد و زیرساخت‌ها و شرایط لازم برای تعاملات اقتصادی دو جانبه فراهم است.

به گزارش روابط‌عمومی اتاق خرم‌آباد؛ در ادامه، اعضای هیأت تجاری بازاریابی لرستان به معرفی خود و زمینه‌ی کاری‌شان   پرداخته و با تغییر در ترکیب جلسه، به مذاکره‌ی مستقیم و رو در رو با طرف‌های مرتبط خود در زمینه‌ی فعالیت‌های ساختمانی، میوه و سبزیجات، گیاهان دارویی، محصولات کشاورزی ارگانیک، معدنی، ماشین‌آلات سنگین و نیمه‌سنگین و خدمات فنی مهندسی پرداختند.