نایب‌رییس اتاق ایران خبر داد:

لرستان، میزبان سومین همایش ملی کانون‌های کارآفرینی کشور

نایب‌رییس اتاق ایران گفت: سومین همایش ملی کانون‌های کارآفرینی از 14 تیرماه به مدت سه روز در اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران برگزار می‌گردد.

به گزارش روابط عمومی اتاق ایران؛ حسین سلاح‌ورزی با اعلام این خبر اظهار داشت: همایش مذکور با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، مدیران کل و معاونین اشتغال ادارات این سازمان، و همچنین رؤسا و دبیران کانون‌های کارآفرینی کشور برگزار می‌گردد.

وی با اشاره به تدارک پنل‌های تخصصی در این همایش افزود: پنل صندوق سرمایه‌گذاری ریسک‌پذیر از جمله‌ی این پنل‌هاست که با حضور مجید ایزدی نماینده سازمان فرابورس و همچنین سرکار خانم دکتر ریاحی مدیرکل توسعه کارآفرینی کشور برگزار می‌شود.

سلاح‌ورزی عنوان داشت: در پنل گردشگری هم علاوه بر نماینده سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، پروفسور یوسف ثبوتی، اصغر نبیل و ظهیر امامی حضور خواهند داشت.

رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی لرستان تصریح کرد: “اقتصاد خرد و بنگاه‌های کوچک کارآفرین”، “برنامه ملی شتاب‌دهنده” و “پنل جامع کار آفرینی کشور” از دیگر پنل‌های تدارک دیده شده‌ی این همایش هستند که با حضور مسئولان و مدیران کشوری و متخصصان این حوزه‌ها برگزار می‌شوند.

حسین سلاح‌ورزی با اشاره به برگزاری نشست زنان کارآفرین در این همایش خاطرنشان ساخت: خانم‌ها جلودارزاده، سیده فاطمه مقیمی و فرناز محجوب در این نشست به ایراد سخنرانی خواهند پرداخت.