جلسه فعالان بخش خصوصی لرستان و مدیر بانک صنعت و معدن خرم‌آباد

حسین سلاح‌ورزی: بخش خصوصی قدردان خدمات بانک صنعت و معدن استان هستند

 

5wot_img_0926.jpg

 

رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی خرم‌آباد در دیدار فعالان بخش خصوصی لرستان با مدیر بانک صنعت و معدن خرم‌آباد اظهار داشت: انصافا بانک صنعت و معدن در حوزه‌ی ارائه‌ی تسهیلات و خدمات به واحدهای تولیدی استان خوب عمل کرده و کمک‌های شایان توجهی به این قشر کرده است.

به گزارش روابط‌عمومی اتاق خرم‌آباد؛ در این جلسه که در اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی خرم‌آباد برگزار گردید، حسین سلاح‌ورزی با اشاره به رضایت عموم صاحبان واحدهای تولیدی استان از این خدمات‌دهی گفت: از آنجا که بانک صنعت و معدن یک بانک تخصصی می‌باشد، در جهت ماموریت‌ها و اهداف تعیین‌شده به خوبی حرکت کرده که جای تقدیر دارد.

 

8zf8_selahvarzi_24.jpg

 

وی با اشاره به شرایط حال حاضر کشور و سیاست‌های دولت در زمینه‌ی تسریع در رونق اقتصادی افزود: یکی از سیاست‌هایی که در همین زمینه در نظر گرفته شده، تجهیز منابع کنترل شده است که امیدواریم این منابع به بخش تولید کشور تزریق شوند.

سلاح‌ورزی تصریح کرد: اگر این منابع به بخش تولید تزریق شود نه تنها مضر نیست که مفید و مؤثر هم خواهد بود و در این زمینه بانک صنعت و معدن هم می‌تواند به خوبی نقش‌آفرینی کند.

 

jyfa_img_0935.jpg

 

رییس پارلمان بخش خصوصی لرستان از ابلاغ ماده 21 قانون بهبود فضای کسب و کار توسط بانک مرکزی خبر داد و گفت: بر اساس این ماده‌ی قانونی هر کدام از واحدهای تولیدی می‌توانند نزد یکی از بانک‌ها حساب باز کنند و 60 درصد میانگین فروش سه سال آخرش را به عنوان تسهیلات ویژه دریافت نمایند.

 

2e42_img_0929.jpg

 

حسین سلاح‌ورزی با بیان اینکه فعالان بخش خصوصی قدردان خدمات بانک صنعت و معدن استان هستند، اظهار داشت: انصافا بانک صنعت و معدن به شیوه‌ی بانک‌های تجاری عمل نکرده است که این مساله جای قدردانی دارد.

سلاح‌ورزی با اشاره به وضعیت نابسامان صنعت کشور و به تبع لرستان، گفت: همه‌ی تلاش ما این است که در درجه‌ی اول رشد منفی در این حوزه را با لحاظ مواد قانون بهبود مستمر فضای کسب و کار کند کرده، متوقف سازیم و پس از آن به فکر ایجاد رشد باشیم. 

 

مدیر بانک صنعت و معدن خرم‌آباد:

اتاق بازرگانی، پل ارتباطی ما با بخش خصوصی محسوب می‌شود

مدیر بانک صنعت و معدن خرم‌آباد هم ضمن سپاسگزاری از رییس اتاق بازرگانی خرم‌آباد گفت: همواره نظرات کارشناسی دکتر سلاح‌ورزی و مشورت‌های ایشان کمک‌حال ما در اتخاذ تصمیمات درست بانکی بوده است.

 

h1e8_daraei_nejhad_behrouz.jpg

 

بهروز دارایی‌نژاد با اشاره به تاریخچه تاسیس بانک صنعت و معدن و خدماتی که ارائه می‌دهد، اظهار داشت: خوشبختانه در سال‌های اخیر از نظر محدودیت اعتبار وضعیت بهتری پیدا کرده‌ایم و حدود اختیارات‌مان در استان بیشتر شده است.

وی افزود: تاسیس معاونت صنایع کوچک در این بانک نویدبخش ارائه‌ی خدمات تازه‌ای به فعالان اقتصادی است.

دارایی‌نژاد؛ از افتتاح بخش ارزی بانک صنعت و معدن تا پایان سال جاری خبر داد و عنوان کرد: با توجه به برطرف شدن محدودیت‌های ناشی از تحریم‌های بین‌المللی خدمات مناسبی در این حوزه ارائه خواهیم داد.

 

f9ar_img_0947.jpg

 

مدیر بانک صنعت و معدن خرم‌آباد همچنین با اشاره به تسهیلات خرید دِین بانک مرکزی اشاره کرد و تصریح کرد: این تسهیلات به منظور فروش کالاهای تولید شده‌ی داخلی از طریق خرید دِین در اختیار بانک صنعت و معدن قرار می‌گیرد که کمک خوبی به تولیدکنندگان داخلی محسوب می‌شود.

بهروز دارایی‌نژاد با تاکید بر اینکه برای عموم مردم هم تسهیلاتی با نرخ بهره‌ی کمتر در این بانک در نظر گرفته شده است، گفت: انتظار داریم گردش مالی فعالان اقتصادی استان نزد این بانک باشد تا به پشتوانه‌ی آن ما هم بتوانیم خدمات بیشتر و بهتری در اختیار مشتریان‌مان قرار دهیم.

دارایی‌نژاد با تاکید بر اینکه بانک صنعت و معدن یک بانک توسعه‌ای و تخصصی است، بیان داشت: هدف در حال حاضر بیشتر از هر زمان دیگری ارائه‌ی خدمات با حداقل هزینه به مشتریان است.

 

q4az_img_0943.jpg

 

وی با اشاره به اینکه اتاق بازرگانی، پل ارتباطی ما با بخش خصوصی محسوب می‌شود، افزود: پرداخت بانک صنعت و معدن استان لرستان در سال گذشته حدود 34 میلیارد تومان بوده که در مقایسه با سایر بانک‌ها رقم قابل توجهی است.