اعضای دور هشتم هیأت نمایندگان اتاق خرم‌آباد به اتفاق آراء حسین سلاح‌ورزی را برای یک دوره‌ی چهارساله‌ی دیگر به عنوان رییس این اتاق انتخاب نمودند.

به گزارش روابط‌عمومی اتاق خرم‌آباد؛ اولین جلسه‌ی هیأت نمایندگان اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی خرم‌آباد (دور هشتم) امروز شنبه با حضور اعضا در محل این اتاق برگزار شد.

 

jalase (3).JPG

 

در این جلسه رییس اتاق خرم‌آباد با تبریک آغاز سال 94 و همچنین انتخاب اعضای جدید هیأت نمایندگان، گفت: خوشبختانه مکانیزم انتخابات اخیر اتاق بازرگانی نسبت به دوره‌های گذشته بهبود یافته بود و بر همین اساس شاهد کمترین حرف و حدیث و هر گونه شائبه‌ای بودیم.

 

hoseyn selahvarzi (1).JPG

 

حسین سلاح‌ورزی با اشاره به اینکه در آیین‌نامه تصریح شده که سایر ارکان اتاق در اولین جلسه‌ی هیأت نمایندگان مشخص شوند، اظهار داشت: بر همین اساس در اولین دستور کار جلسه‌ی هیأت نمایندگان به همین مسأله می‌پردازیم.

 

jalase (2).JPG

 

به گزارش روابط‌عمومی اتاق خرم‌آباد؛ در ادامه‌ی جلسه برای تعیین رییس و سایر ارکان هیأت رییسه اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی خرم‌آباد کاندیداها مشخص و رأی‌گیری به انجام رسید که بر اساس آن حسین سلاح‌ورزی برای یک دوره‌ی چهارساله‌ی دیگر در سمت ریاست اتاق ابقاء شد.

 

jalase (1).JPG

 

همچنین بر اساس رأی‌گیری انجام‌شده، آقایان محمد خاکی، احسان دارایی، عزت‌اله محمدپور و آرش راشدی نیز به عنوان اعضای هیأت رییسه اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی خرم‌آباد انتخاب گردید.

 

mohamad khaki.JPG

 

ehsan daraee.JPG

 

ezatollah mohamadpour.JPG

 

arash rashedi.JPG