انجمن ارگانیک لرستان برگزار می‌کند:

همایش اصول و مبانی کشاورزی ارگانیک

 

انجمن ارگانیک ایران (شعبه لرستان) با همکاری اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی خرم‌آباد و همچنین سازمان جهاد کشاورزی لرستان، همایش دو روزه‌ی اصول و مبانی کشاورزی ارگانیک را برگزار می‌کند.

رییس انجمن ارگانیک لرستان در این رابطه گفت: این همایش با توجه به اهمیت مسأله، به منظور ترویج هر چه بیشتر کشاورزی ارگانیک روزهای 21 و 22 مردادماه جاری در سالن همایش‌های سازمان جهاد کشاورزی لرستان برگزار می‌گردد.

دکتر جهانشیر شاکرمی با اشاره به اینکه امروز کشاورزی ارگانیک در همه جای دنیا مورد توجه جدی قرار گرفته است، افزود: شعاری که برای این همایش در نظر گرفته شده، “غذای سالم، شهروند سالم، شهر سالم” می‌باشد.

شاکرمی تصریح کرد: از آنجا که هنوز مبانی ارگانیک در استان لرستان آنچنان که باید و شاید به درستی تبیین نشده و ممکن است بسیاری از کشاورزان هم‌استانی هنوز با این مقوله آشنایی درستی نداشته باشند؛ از همین رو این همایش می‌تواند فرصت مناسبی برای پرداختن به این مسأله باشد.

رییس انجمن ارگانیک لرستان بیان داشت: علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت اتاق خرم‌آباد به آدرس:  www.khdccima.ir  مراجعه نمایند یا با شماره‌تلفن‌های 3227929 و 3227919 تماس حاصل نمایند.