آخرین جلسه هیأت نمایندگان اتاق خرم‌آباد برگزار شد


صبح امروز شنبه 17 اسفند، آخرین جلسه‌ی هیأت نمایندگان اتاق خرم‌آباد در سال 92 با حضور اعضا در محل این اتاق برگزار گردید.

 

 

به گزارش روابط‌عمومی اتاق خرم‌آباد؛ رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی خرم‌آباد در ابتدای این جلسه گزارشی از عملکرد بخش‌های گوناگون اتاق ارائه کرد و اظهار داشت: یکی از اتفاقات مهمی که در سال 92 در اتاق خرم‌آباد رخ داد، تأسیس «شعبه‌ی انجمن ارگانیک» بود که با پیگیری کمیسیون کشاورزی حاصل شد و در حال حاضر تعامل بسیار مناسبی با دستگاه‌های اجرایی استان در زمینه‌ی ارگانیک دارد که جای تشکر دارد.

 

 

حسین سلاح‌ورزی به راه‌اندازی «دفتر اتاق داوری» در حاشیه‌ی برگزاری همایش «حمایت قضایی، رونق سرمایه‌گذاری» هم اشاره کرد و گفت: این اتفاق هم اتفاق خوشایندی بود که در همین سال رخ داد و تاکنون هم جلسات متعددی با دادگستری برگزار نموده و در حال حاضر هم مشغول برگزاری جلسات مشورتی است.

وی افزود: کمیته‌ی ساماندهی مطالبات معوق هم به هر حال بر اساس ظرفیتی که در ماده 16 آمده، پیگیری‌های جدی و مناسبی در حوزه‌ی استفاده‌ی واحدهای تولیدی استان از این ظرفیت صورت گرفت که در جلسات متعدد و فشرده‌ای که در اتاق خرم‌آباد برگزار گردید، واحدهای تولیدی دارای مشکل و همچنین مسئولان بانک‌های استان جلسات مشورتی برگزار نمودند که در نهایت مشکل برخی از واحدها برطرف گردید.

 

 

سلاح‌ورزی در ادامه به برگزاری جلسات شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی گریزی زد و تصریح کرد: به همان مقداری که در زمان دولت قبل، استقبالی از سوی استاندار لرستان از برگزاری جلسات و استفاده از ظرفیت این شورا در حل مشکلات به عمل نیامد، خوشبختانه با روی کار آمدن دولت یازدهم این رویه معکوس شد و در سال جاری بر اساس تقویم منظم، جلسات شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی با حضور شخص استاندار تشکیل شد که در زمینه‌ی تأمین اجتماعی و موانع کسب و کار استان موارد بسیار مهمی در دستور کار قرار گرفت.

 

 

رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی خرم‌آباد در پایان ضمن ارائه‌ی گزارشی از روند ساخت پروژه‌ی ساختمان جدید اتاق خرم‌آباد، ابراز امیدواری کرد بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده، تا پایان اردیبهشت‌ماه 93 سازه‌ی فلزی این ساختمان نصب گردد.

به گزارش روابط‌عمومی اتاق خرم‌آباد، در پایان این جلسه از زحمات یک‌ساله‌ی اعضای هیأت نمایندگان اتاق خرم‌آباد با اهدای هدایایی تقدیر به عمل آمد.