یکشنبه، ۴ فروردین ۱۳۹۸

خرم آباد برای توسعه برنامه‌ریزی دقیق استراتژیک می‌خواهد

۴ دی ۱۳۹۷

 

به گزارش روابط عمومی اتاق بازرگانی لرستان، دکتر گیل‌آبادی همایش رهیافتی نو برای توسعه استان، اظهار کرد: بعضی از شهرها مثل تبریز، اصفهان، قزوین، رشت و مشهد آغازگر حرکتی بودند که به هر طریق به برند یا به ” Grand Image”  این شهرها ختم می‌شد و بدون شک در آینده نزدیک جهشی در اقتصاد خواهند داشت.

وی ادامه داد: ما چاره‌ای نداریم که به خاطر رشد و توسعه یک شهر یا یک استان از مبانی ارتباطات راهبردی استفاده کنیم. برای رسیدن به ارتباطات راهبردی چاره‌ای وجود ندارد، ‌مگر این‌که برنامه‌ریزی دقیق استراتژیک وجود داشته باشد.

گیل‎آبادی افزود: ارتباطات راهبردی دو حوزه توسعه ارتباطات و ارتباطات توسعه را تعریف می‌کند.

رییس خانه تئاتر ایران یادآور شد: اگر وارد شهر خرم‌ آباد شویم با میانگین آب و هوایی ۲۴ درجه، به رنجی که در تمام دنیا به‌عنوان شهرهای اول دسته‌بندی شده برخورد می‌کنیم.

وی اضافه کرد: شهر خرم‌‎آباد یک زمینه تاریخی جدی و اساسی و اقلیمی دارد که آن اقلیم مزیت نسبی خدادادی است اما ما از آن بهره جدی نگرفتیم و گسستی که در این شهر یا در این استان می‌بینیم، فقط با یک برنامه استراتژیک می‌توانیم به سمت توسعه‌ای که ویژه‌محور و چشم‌انداز محور است، حرکت کنیم.

گیل‎آبادی خاطر نشان کرد: ما چاره‌ای نداریم که چشم خودمان را درست و به شکلی استراتژیک با راه‌های مشخص برای رسیدن به یک برند شهری تعریف کنیم. خرم آباد برای توسعه برنامه‌ریزی دقیق استراتژیک می‌خواهد.

رییس خانه تئاتر ایران شد: اگر بخواهیم امور لرستان را به همین نحو ادامه دهیم، سرمایه‌گذاران موجود هم روز به روز از تعدادشان کاسته خواهد شد و ما به سمتی می‌رویم که کسی دیگر رغبتی به تکه‌ای از بهشت که لرستان است، نشان نخواهد داد.

مطالب مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Translate »