نتایج شمارش آرا انتخابات اتاق خرم‌آباد اعلام شد 

رییس هیأت نظارت بر انتخابات اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی خرم‌آباد از اعلام نتایج شمارش آرا خبر داد.

به گزارش خبرنگار یافته، سید مرادعلی موسوی با اعلام این خبر افزود: از مجموع 174 رأی مأخوذه؛ در بخش‌ معدن: حسین سلاح‌ورزی با 115 رأی، در بخش کشاورزی احسان دارایی با 111 رأی، و در بخش‌های بازرگانی و صنعت نیز به ترتیب آرش راشدی (105 رأی) و محمدکاظم مرادی‌فرد (94 رای) توانستند بیشترین آرا را در بخش‌های مذکور از آن خود کنند.

وی در تشریح فرایند هشتمین دوره انتخابات هیأت نمایندگان اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی خرم‌آباد گفت: در بخش بازرگانی؛ آرش راشدی، سام محمدی، یداله خلیلی، بیژن نجاریه و مصطفی طبیب‌زاده منتخب شدند.

وی در ادامه از محمدکاظم مرادی‌فرد، خداداد قیاثوند، سیدمحمدرضا موسوی، ابراهیم اسنفدیاری و عزت‌الله محمدپور به عنوان منتخبان بخش صنعت یاد کرد و افزود: در بخش معدن نیز حسین سلاح‌ورزی و محمد خاکی به عنوان منتخبان این بخش به هیأت نمایندگان اتاق خرم‌آباد راه یافتند.

موسوی همچنین از احسان دارایی، محمد جمشیدی و احسان ناصر به عنوان منتخبان بخش کشاورزی هشتمین دوره هیأت نمایندگان اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی خرم‌آباد نام برد.

رییس هیأت نظارت بر انتخابات اتاق خرم‌آباد ادامه داد: این افراد به عنوان اعضای اصلی هشتمین دوره هیأت نمایندگان اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی خرم‌آباد محسوب می‌شوند.

سید مرادعلی موسوی افزود: نتیجه‌ی اعلام شده، نتیجه‌ی اولیه است و بدیهی است پس از بررسی مشکلات، نتیجه قطعی اسامی انتخاب شدگان حداکثر تا مورخ 25 اسفندماه 93 اعلام خواهد شد.