ادامه‌ی پیگیری مشکلات عمومی شهرک‌های صنعتی لرستان

معاون برنامه‌ریزی استانداری لرستان از «ناحیه صنعتی مرزبان ازنا» بازدید کرد

در ادامه‌ی پیگیری‌های مستمر اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی خرم‌آباد، «کمیته‌ی پیگیری مشکلات شهرک‌های صنعتی» که به عنوان زیرمجموعه‌ی کمیسیون صنعت، معدن این اتاق فعالیت می‌کند؛ این بار بازدید از ناحیه صنعتی مرزبان ازنا در دستور کار قرار داد.

به گزارش روابط‌عمومی اتاق خرم‌آباد؛ رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی خرم‌آباد با اشاره به ضرورت احیاء زیرساخت‌های لازم برای رونق اقتصادی استان گفت: شهرک‌های صنعتی لرستان به عنوان مهم‌ترین زیرساخت‌های صنعتی استان دارای مشکلات عدیده‌ای هستند که برطرف نمودن این مشکلات نیاز به تعامل گسترده‌ی همه‌ی دستگاه‌های دولتی و غیردولتی دارد.

 

 

حسین سلاح‌ورزی اظهار داشت: خوشبختانه با روی کار آمدن دولت تدبیر و امید و آمدن هوشنگ بازوند این تعامل در سطح بسیار مناسبی به وجود آمده و عزم ایشان بر رفع مشکلات است.

وی افزود: بازدید مسئولان استانداری از همه‌ی شهرک‌های صنعتی استان یکی از برنامه‌هایی است که در کمیته‌ی پیگیری مشکلات شهرک‌ها در دستور کار قرار گرفته است.

رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی خرم‌آباد با قدردانی از استاندار لرستان و معاون برنامه‌ریزی استانداری که به صورت جدی پای کار آمده‌اند، ابراز امیدواری کرد این سطح تعامل و همکاری تا رسیدن به نتیجه‌ی مطلوب که حداقل برطرف شدن مشکلات عمومی شهرک‌هاست، ادامه پیدا کند.

 

معاون برنامه‌ریزی استانداری لرستان:

تا پایان خرداد 93 مشکل گاز و آب «ناحیه صنعتی مرزبان ازنا» برطرف می‌شود

معاون برنامه‌ریزی استانداری لرستان که به همراه مدیران دستگاه‌های دولتی استان و فرماندار ازنا از ناحیه صنعتی مرزبان ازنا بازدید می‌کرد گفت: برای رفع عمده‌ترین مشکل استان که معضل بیکاری است نیازمند سرمایه‌گذاری بخش خصوصی هستیم و برای تحقق این مسأله هم باید در حوزه‌ی زیرساخت‌های لرستان اقدامات گسترده‌ای صورت گیرد.

 

 

به گزارش روابط‌عمومی اتاق خرم‌آباد؛ علی هادی‌چگنی اظهار داشت: در این میان شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان از اهمیت ویژه‌ای برخوردارند که ضروری است مشکلات زیرساختی آن‌ها بررسی و چگونگی رفع آن‌ها در دستور کار قرار بگیرد.

وی افزود: یکی از مشکلات ناحیه صنعتی مرزبان ازنا مشکل گاز است که در این زمینه شرکت گاز اقداماتی را انجام داده و قرار است پیمانکار پروژه موظف گردد ادامه‌ی کار را با جدیت بیشتری در برنامه قرار دهد و حداکثر تا پایان فروردین ماه سال 93 به بهره‌برداری برسد.

هادی‌چگنی به مشکل آب این ناحیه هم اشاره کرد و اظهار داشت: با موافقت مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای لرستان مقرر گردید مبلغ 150 میلیون ریال اعتبار در بودجه‌ی سال 93 این شرکت برای حفر چاه و زیرساخت‌های مورد نیاز دیگر در این زمینه اختصاص یابد.

معاون برنامه‌ریزی استانداری لرستان ابراز امیدواری کرد که تا پایان خرداد 93 مشکل آب ناحیه صنعتی مرزبان ازنا برطرف گردد.

علی هادی‌چگنی تصریح کرد: در حوزه‌ی زیرساخت‌های مخابراتی و اینترنتی هم امیدواریم شرکت مخابرات استان با همکاری فرمانداری ازنا مشکلات موجود را سریعاً برطرف نمایند تا از این حیث هم مشکلی در این ناحیه وجود نداشته باشد.