ظرفیت‎های منطقه صحار، صنایع معدنی، ظرفیت‎های شیلات عمان مطرح شد
به گزارش روابط عمومی اتاق بازرگانی لرستان، آرزو جمالی،دبیرکل اتاق بازرگانی ایران و عمان درخصوص جلسه دیدار اعضای اتاق بازرگانی و تجار استان‌های لرستان و قم با اعضای اتاق بازرگانی عمان گفت: در این جلسه حدود 80 تجار عمانی و 40 تجار از استان قم و لرستان در این حضور داشتند.
وی بیان داشت: تاکید این جلسه بر اهمیت سرمایه‎گذاری در عمان و توسعه روابط بازرگانی، تجاری و سرمایه گذاری بین دو کشور ایران و عمان بود.
جمالی در این خصوص گفت: در این دیدار ابتدا جلسه‎ای در رابطه با‌موضوعات و مسائل اقتصادی دوجانبه و ضرورت همکاری بیشتر اتاق بازرگانی لرستان و عمان برگزار شد و در این خصوص نکات و مطالبی رد و بدل شد.
وی با بیان اینکه در این جلسه نماینده مردم دورود و ازنا، نماینده مردم پلدختر در مجلس و نائب رئیس اتاق لرستان نیز حضور داشتند، اضافه کرد: بعد از این جلسه همایشی برگزار شد که معاون بین‎الملل اتاق بازرگانی عمان با حضور اعضای هیئت رئیسه، راجع به عمان و برنامه‎هایشان در خصوص توسعه روابط سیاسی وتجاری این کشور با ایران پرداختند.
جمالی گفت: اتاق عمان در حال حاضر 344 عضو دارد که پروژه‎های تجاری این کشور را حمایت می‎کنند.
دبیرکل اتاق بازرگانی ایران و عمان: با اشاره به اینکه عمان جزو شورای خلیج فارس است و دسترسی خوبی به بازارهای خلیج دارد و با ده کشور آفریقایی، عربی و آمریکا قرارداد FATF دارد، اظهار داشت: در این جلسه در رابطه با ظرفیت‎های منطقه صحار، صنایع معدنی، ظرفیت‎های شیلات عمان توضیحاتی ارائه شد.

#اتاق_بازرگانی_لرستان
?????
?? https://t.me/joinchat/AAAAAEEpeV5kTz1AdSYWVw