واحد آموزش اتاق خرم‌آباد برگزار می‌کند:

سمینارهای تخصصی ویژه تشکل‌های اقتصادی

مسئول واحد آموزش اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی خرم‌آباد گفت: در راستای شکل‌گیری و توسعه‌ی تشکل‌های استانی و کمک به ارتقاء جایگاه تشکل‌های فعلی استان، واحد آموزش اتاق دو سمینار آموزشی برگزار می‌کند.

به گزارش روابط‌عمومی اتاق خرم‌آباد؛ سپیده کوشکی افزود: سمینار آموزشی «جذب، حفظ و رشد اعضای تشکل‌های اقتصادی» و همچنین سمینار «تأمین مالی و ارائه خدمات در تشکل­های اقتصادی» 1 و2 بهمن ماه به صورت رایگان برگزار در سالن اجتماعات سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان می‌شوند.

وی حضور در این سمینار را برای همگان آزاد اعلام کرد و بیان داشت: علاقمندان می‌توانند برای نام‌نویسی در این سمینارهای آموزشی، حداکثر تا تاریخ سه­شنبه 30/10/93 ضمن تکمیل مدارک ثبت‌نام با واحد آموزش اتاق خرم‌آباد به شماره‌های 30 و 29 و 33227919 تماس حاصل فرمایند.

کوشکی با اشاره به اینکه در پایان دوره گواهینامه معتبر از مؤسسه آموزشی و پژوهشی اتاق ایران به شرکت‌کنندگان ارائه می‌گردد، عنوان داشت: صدور گواهینامه منوط به حضور متقاضی در دوره‌ها می‌باشد.

مسئول واحد آموزش اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی خرم‌آباد تصریح کرد: علاقمندان می‌توانند برای دریافت اطلاعات بیشتر به سایت اتاق خرم‌آباد به آدرس: www.khdccima.ir مراجعه نمایند.