مرتضی هادی‌پور، رییس کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی خرم‌آباد و دبیرِ خانه کشاورز استان لرستان در اثر حمله قلبی درگذشت.

رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی خرم‌آباد با تسلیت این ضایعه، اظهار داشت: زنده‌یاد هادی‌پور از کارشناسان خبره‌ی حوزه‌ی کشاورزی بود که همواره با دلسوزی مسائل مرتبط با این حوزه را دنبال می‌کرد و حتی روز پیش از مرگش نیز در جلسه‌ی کمیسیون کشاورزی و مرکز مطالعات آب اتاق ایران در تهران حضور یافته بود.

حسین سلاح‌ورزی با تاکید بر اینکه ایشان در حوزه‌ی کشاورزی و مسائل مرتبط صاحب‌نظر بود، گفت: هم اتاق خرم‌آباد و هم اتاق ایران همواره از تجربیات ارزشمند وی استفاده می‌نمود و جای خالی‌اش همواره احساس خواهد شد.

به گزارش روابط‌عمومی اتاق خرم‌آباد؛ مراسم تشییع و تدفین زنده‌یاد مرتضی هادی‌پور امروز چهارشنبه ساعت 9 صبح از درب غسالخانه صالحین به سمت مزار آن مرحوم واقع در قبرستان روستای زاهدشیر کمالوند برگزار می‌شود.

همچنین مراسم شب سوم و هفتم آن مرحوم نیز بعد از ظهر امروز از ساعت 14 الی 16 در مسجد آیت‌اله کمالوند روستای مهدی‌آباد منعقد می‌گردد.

 

morteza hadi pour (3).JPG