نایب‌رییس اتاق لرستان خبر داد:

رییس سازمان ملی بهره‌وری ایران به لرستان می‌آید

رییس سازمان ملی بهره‌وری ایران برای شرکت در پنجمین همایش ملی تعامل صنعت و دانشگاه به لرستان می‌آید.

به گزارش روابط عمومی اتاق لرستان؛ دبیر همایش با اعلام این خبر گفت: از آنجا که پنجمین همایش ملی تعامل صنعت و دانشگاه با رویکرد افزایش بهره‌وری برگزار می‌گردد، دکتر رویا طباطبایی یزدی به عنوان سخنران در این همایش حضور خواهد داشت.

محمد خاکی افزود: با توجه به تاکید مقام معظم رهبری در خصوص اقتصاد مقاومتی و نقش بهره‌وری در تحقق این امر، تصمیم گرفتیم که پنجمین همایش ملی تعامل صنعت و دانشگاه را با رویکرد افزایش بهره‌وری برگزار کنیم که از این حیث با دوره‌های پیشین متفاوت است.

وی تصریح کرد: دکتر حجت‌اله میرزایی معاون امور اقتصادی و برنامه‌ریزی وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی، دکتر وحید احمدی معاون پژوهش و فناوری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، دکتر میر محمد صادقی رییس مؤسسه آموزشی و پژوهشی اتاق ایران و همچنین دکتر پدرام سلطانی نایب رییس اتاق ایران از دیگر مهمانان و سخنرانان این همایش خواهند بود.

محمد خاکی عنوان داشت: پنجمین همایش ملی تعامل صنعت و دانشگاه با رویکرد بهره‌وری توسط اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی لرستان در روزهای سیزدهم و چهاردهم اردیبهشت‌ماه در خرم‌آباد برگزار می‌گردد.

دبیر پنجمین همایش ملی تعامل صنعت و دانشگاه بیان داشت: علاقمندان می‌توانند جزییات بیشتر برگزاری را از سایت اختصاصی همایش به آدرس: khdconf.ir دنبال نمایند.