همایش ملی” تعامل صنعت و دانشگاه” در خرم‌آباد برگزار می‌شود

رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی خرم‌آباد از برگزاری همایش ملی تعامل صنعت و دانشگاه در خرم‌آباد خبر داد.

 

IMG_2965.JPG

 

به گزارش روابط‌عمومی اتاق خرم‌آباد؛ حسین سلاح‌ورزی که در جلسه‌ی هیات نمایندگان این اتاق سخن می‌گفت، اظهار داشت: با موافقت اتاق ایران، در نیمه‌ی دوم سال آینده همایش ملی تعامل صنعت و دانشگاه را در خرم‌آباد برگزار خواهیم کرد.

وی در بخش دیگری از سخنانش به بودجه‌ی پیشنهادی دولت برای سال 95 اشاره کرد و گفت: نکات مثبت و امیدوارکننده‌ای در بودجه‌ی 95 وجود دارد که شاید کاهش قابل توجه اتکا به نفت بارزترین آن‌ها باشد.

 

selahvarzi.h.JPG

 

سلاح‌ورزی با اشاره به اینکه ادغام برخی وزارتخانه‌ها و وعده‌ی کاهش 20 درصدی حجم دولت نیز از جمله نکات قابل‌توجه این بودجه است، تصریح کرد: تاسیس بانک کسب و کارهای کوچک هم از دیگر تمهیداتی است که در نظر گرفته شده است که می‌تواند مثمر ثمر باشد.

رییس پارلمان بخش خصوصی استان لرستان به یک رقمی شدن تورم نقطه به نقطه هم اشاره کرد و افزود: امیدواریم با اجرایی شدن “برجام”، بحث رکود در کشور نیز با تحرک قابل توجهی مواجه شود.

 

IMG_2942.JPG

 

حسین سلاح‌ورزی در بخش دیگری از سخنانش به مشکلات واحدهای تولیدی و اقتصادی استان هم اشاره کرد و گفت: امیدواریم تمهیداتی در نظر گرفته شود که در حوزه‌ی داخل استان از حجم مشکلات بنگاه‌های اقتصادی کاسته شود.

 

IMG_2953.JPG

 

رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی خرم‌آباد، از دقیق نبودن آمارهای اقتصادی و مطابقت نداشتن‌ آن‌ها با واقعیت موجود، به عنوان یکی از مشکلات اقتصادی استان نام برد و تصریح کرد: به دنبال راه‌اندازی مرکز مطالعات و پژوهش‌های اقتصادی اتاق خرم‌آباد هستیم تا با تحقیق و پایش تخصصی و تجربی وضعیت اقتصادی استان در حوزه‌های گوناگون، آمارهای واقعی احصاء؛ و در اختیار دستگاه‌های تصمیم‌گیر قرار گیرد.

 

IMG_2960.JPG

 

IMG_2971.JPG

 

IMG_2966.JPG

 

IMG_2960.JPG