در شورای راهبری همایش ملی تعامل صنعت و دانشگاه مطرح شد:

اتاق همواره دغدغه‌ی تولید و اشتغال را داشته است

نایب‌رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی لرستان در شورای راهبری همایش ملی تعامل صنعت و دانشگاه گفت: با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری در سال‌های اخیر و نامگذاری سال 96 به «اقتصاد مقاومتی؛ تولید-اشتغال»، اهمیت موضوعات و مسائلی که با این حوزه پیوند می‌خورند، بیش از پیش شده است.

 

ynuv_img_1650.jpg

 

به گزارش روابط‌عمومی اتاق لرستان؛ محمد خاکی در این جلسه با تاکید بر اینکه همواره هدف ما در پارلمان بخش خصوصی این بوده که در راستای بهبود فضای کسب و کار قدم برداریم، اظهار داشت: در تمام سال‌های گذشته اتاق به عنوان نماینده‌ی بخش خصوصی پای ثابت تمام تصمیم‌گیری‌های مرتبط با این حوزه بوده است.

وی افزود: «شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی» با پیشنهاد اتاق و موافقت دولت تشکیل شد تا زمینه‌ساز حل مشکلات تولید کشور و بهبود فضای کسب و کار باشد.

 

tc2_mohamad_khaki.jpg

 

خاکی تصریح کرد: «کمیته حمایت قضایی از سرمایه‌گذاری» هم با همین هدف راه‌اندازی شده و خوشبختانه این چارچوب‌ها توانسته‌اند بخشی از مشکلات مربوط به حوزه‌ی تولید و اشتغال کشور را برطرف نمایند.

نایب‌رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی لرستان عنوان داشت: همین احساس مسئولیت بوده که باعث گردیده علی‌رغم نداشتن مسئولیت سازمانی، در

 

r5ga_img_1654.jpg

 

این حوزه ورود پیدا کنیم و پنجمین همایش ملی تعامل صنعت و دانشگاه را در استان لرستان برگزار نماییم.

محمد خاکی با تاکید بر اینکه بنا داریم این همایش را به صورت متفاوت‌تری نسبت به دوره‌های قبلی برگزار نماییم بیان داشت: از همین رو برای نخستین بار رویکرد افزایش بهره‌وری را نیز به همایش اضافه کردیم تا علاوه بر بار علمی آن، در زمینه‌ی عملی هم دستاوردهایی داشته باشیم.

 

8t1x_img_1653.jpg

 

وی افزود: همه‌ی تمهیدات برای برگزاری هر چه مطلوب همایش ملی تعامل صنعت و دانشگاه در نظر گرفته شده و کمیته‌های مختلف در حال انجام مسئولیت‌های تعیین‌شده هستند.

 

ncp_img_1661.jpg

 

به گزارش روابط عمومی اتاق لرستان، در این جلسه سایر اعضای شورای راهبری همایش نیز به بیان دیدگاه‌های خود پرداختند.

 

deep_img_1666.jpg