استاندار لرستان با تاکید بر لزوم بهره گیری دستگاه‌های لرستان از اعتبارات وارد شده به استان گفت: باید در فاصله زمانی کمی استان را به ریل قبل از سیل برگردانیم.

به گزارش روابط عمومی اتاق بازرگانی لرستان، سید موسی خادمی شامگاه چهارشنبه در شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی با اشاره به اینکه ما باید یک طرح جامع حمل و نقل برای شهر خرم آباد داشته باشیم و به تدریج اجرا کنیم، اظهار داشت: تک پروژه‌های حوزه شهری نیز به دلیل اینکه ارتباطاتش را خوب تعریف نمی‌کنیم گاهی دچار مشکل می‌شود، همانطور که در مورد زیرگذر بهارستان به مشکل برخوردیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه امیدواریم با منابع جدید اختصاص یافته و در آینده هم از محل ۵ هزار میلیارد موافقت شده از سوی رهبری بتوانیم پروژه‌های بزرگ‌تر را در لرستان شروع کنیم، گفت: از هر اعتبار ابلاغ شده در کشور بین ۲۰ تا ۳۰ به لرستان اختصاص یافته است.

استاندار لرستان یادآور شد: امیدواریم منابع خوبی در حوزه بازسازی زیرساخت‌ها نیز تامین شود.

خادمی با اشاره به اینکه ۳۴۳ میلیارد اعتبار برای شهرداری‌ها اختصاص داده شده است که بالای ۱۰۰ میلیارد آن برای شهرداری خرم آباد بوده است، ادامه داد: باید از این ورود منابع استفاده کنیم تا کار شروع شود و دستگاه‌ها فعال‌تر شوند.

وی افزود: باید در فاصله زمانی کمی استان را به ریل قبل از سیل برگردانیم و بهتر از قبل کارها را جلو ببریم.