به گزارش روابط عمومی اتاق بازرگانی لرستان ؛حسین سلاحورزی درنشست توسعه همکاری اقتصادی لرستان و عمان که در اتاق بازرگانی استان برگزار شد گفت: بعد از برجام فرصت‌های بسیار مناسبی برای توسعه صادرات محصولات از ایران به عمان فراهم شده و بازار عمان ظرفیت لازم را برای صادرات محصولات کشاورزی، معدنی و دامی دارد.
نایب رییس اتاق بازرگانی ایران اظهار داشت : این نشست زمینه ای برای معرفی پتانسیل ها و ظرفیت های لرستان برای توسعه همکاری با کشور عمان و نیز استفاده از ظرفیت ها و امکانات در کشور پادشاهی عمان برای توسعه لرستان برگزار شده است.
سلاحورزی تصریح کرد:کشور عمان از گذشته تا کنون سطح تعاملات و روابط سیاسی و اقتصادی مطلوبی با جمهوری اسلامی ایران داشته و در شرایطی که کشور با ناملایمات ، تهدید و فشارهای بین المللی مواجه بوده سعی در همکاری و کمک به نفع ایران داشته است.
رییس اتاق بازرگانی لرستان با اشاره به فرصت های بسیار مساعد ایجاد شده بعد از برجام در زمینه توسعه همکاری های صادرات با عمان خاطرنشان کرد:بازار عمان جهت صادرات لرستان دربرخی محصولات و در بخش کشاورزی،دام زنده و مواد معدنی مناسب خواهد بود.
سلاحورزی افزود: هدف از این نشست رفع ابهامات و پاسخگویی به سوالات و نیز اطلاع رسانی در خصوص اقتصاد و جزئیاتی در مورد کشور عمان است واین جلسه راپیش درآمدی برای سفر هیئت اعزامی از لرستان دردهه اول اسفند به این کشوردانست.

#اتاق_بازرگانی_لرستان
????????
?? https://t.me/joinchat/AAAAAEEpeV5kTz1AdSYWVw