حسین سلاحورزی شامگاه پنجشنبه در جلسه شورای اداری لرستان اظهار داشت: با توجه به همه مشکلات و محدودیت‌ها و تحریم‌ها اداره کردن کشور کار سختی است که دولت در طول سال ۹۷ تمام توانش را به کار گرفته‌ و امیدواریم در سال آینده روند بهبود یابد.
وی ادامه داد: از سال‌های گذشته همیشه این ابهام و سوال وجود داشته که ماموریت وزارت کار چیست؟ واقعیت این است که در شرایط کنونی احساس اطمینان بیشتری به وجود آمده و نقش تنظیم گری اکنون در دستور کار وزارت کار قرار گرفته است.
نایب رییس اتاق بازرگانی ایران بیان کرد: واقعیت این است که ضمن قدردانی از تلاش‌های صورت گرفته در حوزه اشتغال لرستان آنچه که در شاخص‌های اقتصادی استان می‌بینیم و حتی در آمار بیمه شدگان و تعداد بیکاران ثبت‌نام شده وجود دارد بیانگر آن است که این اعداد با واقعیت تطابق چندانی ندارد.
سلاحورزی گفت: اعتقاد داریم باید قدری در استفاده از منابع حوزه اشتغال لرستان تجدید نظر شود.
وی در ادامه افزود: در بخش کارفرمایی بیش از ۳ تا ۴ هزار کارفرمای لرستان توان جذب کارورز را دارند که نتوانسته‌ایم از این پتانسیل استفاده کنیم و اعداد موجود نسبت به ظرفیتی که وجود دارد اندک است.
ایشان تصریح کرد: در حوزه سنگبری‌ها و معادن سنگ، لرستان مزیت‌های قابل توجهی دارد لذا انتظار داریم بخش قابل توجهی از اعتبارات اشتغال‌زایی به این سمت سوق داده شود.
رئیس اتاق بازرگانی لرستان عنوان داشت: گیاهان دارویی جزو مزیت‌های اصلی استان است که با وجود اقدامات صورت گرفته نتوانسته‌ایم زنجیره تولید را در این حوزه ایجاد کنیم.
سلاحورزی در پایان خاطرنشان کرد: با ضعف تاسیسات گردشگری در لرستان مواجه هستیم؛ هنوز تعداد قابل توجهی واحد بوم گردی نتوانسته‌ایم ایجاد کنیم که امیدواریم این امر به صورت ویژه در دستور کار قرار گیرد.