نشست کانون زنان بازرگان و بانوان کارآفرین لرستان

اعضای هیأت مدیره کانون زنان بازرگان استان لرستان با بانوان کارآفرین این استان نشست مشترک برگزار نمودند.

 

7prh_img_2899.jpg

 

به گزارش روابط‌عمومی اتاق خرم‌آباد؛ رییس هیأت مدیره کانون زنان بازرگان استان لرستان در این نشست با اشاره به اینکه هدف از تشکیل این کانون، ساماندهی و توانمندسازی بانوان استان برای ورود به عرصه فعالیت‌های تجاری، تولیدی و خدماتی می‌باشد، اظهار داشت: همچنین تلاش برای بهبود فضای کسب‌و‌کار بانوان به منظور توسعه و ارتقای کارآفرینی در این حوزه و پیگیری جهت رفع موانع موجود از دیگر اهداف تشکیل این کانون می‌باشد.

 

hqj0_somaye_mehrab_nia.jpg

 

سمیه محراب‌نیا افزود: حمایت و تشویق بانوان در امور اقتصادی و هم‌سو کردن فعالیت ایشان در راستای توسعه اقتصادی کشور، تشویق و فراهم ساختن زمینه‌های فعالیت بانوان در عرصه تولید و تجارت کشور و همچنین فراهم آمدن زمینه حمایت‌های علمی تخصصی مشاوره‌ای و حقوقی از زنان تولیدکننده و بازرگان و پشتیبانی از تجاری‌سازی فعالیت‌های نوآورانه زنان هم از جمله اهدافی است که این کانون دنبال می‌نماید.

 

h80x_img_2902.jpg

 

وی با اشاره به اینکه شناسایی، جذب و تشویق بانوان صاحب ایده و علاقمندان به تجارت و سرمایه‌گذاری در استان هم از جمله دیگر اهداف کانون می‌باشد، تصریح کرد: پیگیری مشکلات بانوان فعال در عرصه‌های اقتصادی، بازرگانی و تجارت و انجام مطالعه و پژوهش با هدف شناسایی راهکارهای اجرایی و ارائه آن به دستگاه‌های ذیربط نیز از جمله موضوعاتی است که این کانون در سرلوحه‌ی اهداف خود قرار داده است.

 

ks89_img_2906.jpg

 

محراب‌نیا عنوان داشت: به همین منظور به دنبال ایجاد ارتباط با تشکل‌ها، کانون‌ها و انجمن‌های زنان در استان می‌باشیم و در همین راستا تشکیل بانک اطلاعاتی و شناسایی زنان کارآفرین، مخترع، مبتکر و فعال در عرصه اقتصاد و تجارت در لرستان ضرورتی است که نباید از آن غافل باشیم.

رییس هیأت مدیره کانون زنان بازرگان استان لرستان، ارائه مشاوره‌های لازم به زنان استان در زمینه‌های اقتصاد و تجارت و تلاش و برنامه‌ریزی در جهت ارتقای فرهنگ کسب و کار را از دیگر اهداف این کانون برشمرد و اظهار داشت: در همین زمینه به دنبال برگزاری همایش‌ها، دوره‌ها و کارگاه‌های آموزشی در مقاطع مختلف هستیم.

 

i7xd_img_2930.jpg

 

سمیه محراب‌نیا از بانوان کارآفرین استان خواست برای تحقق اهداف عالی کانون زنان بازرگان استان لرستان به عضویت این کانون درآیند تا به صورت یکپارچه‌ای شرایط برای فعالیت در حیطه‌های مختلف اقتصادی برای بانوان استان فراهم شود.